Po uspešnem testiranju našega injektorja smo se odločili, da nadaljujemo s poskusi vžiga. Vžig izopropilnega alkohola brez šobe se je izkazal za trivialnega, zato smo po nekaj nadgradnjah sistem preizkusili z njegovim namenskim gorivom in oksidantom, metanolom in vodikovim peroksidom. Vendar smo sprva spregledali vlogo atmosferskega kisika, kar je privedlo do mešanice, bogate z oksidanti. Medtem ko je bil vžig dosežen, je bila reakcija neučinkovita.

Da bi to rešili, smo namestili šobo za boljšo simulacijo zgorevalne komore brez zunanjega kisika. Glede na majhnost naše testne naprave smo se odločili za šobo brez grla. Prvi poskus vžiga ni uspel, ker naš izbrani vžigalnik, fontana za rojstnodnevno torto, ni imel potrebne energije za vzdrževanje gorenja. Nato smo eksperimentirali z magnezijevimi baklami, ki lahko gorijo pod vodo, in po treh preizkusih smo uspešno dosegli vžig. Vendar pa je bila kemična reakcija brez grla učinkovito izpuščena iz šobe, kar je preprečilo dolgotrajno gorenje. Pravilno grlo bi omogočilo nastanek tlaka in temperature v komori ter ohranilo reakcijo.


Da bi to rešili, prehajamo na večji motor, zasnovan za 5 kN potiska. Povečanje obsega bi moralo poenostaviti vžig in zgorevanje, saj večji raketni motorji na splošno delujejo bolj zanesljivo kot manjši.
Eden od izzivov, na katerega smo naleteli, je bilo puščanje šob na mestu namestitve injektorja. To je bilo nekoliko pričakovano, saj so bili testi šob in vžiga dodani pozneje v razvoju. Na žalost je to privedlo do manjšega požara okoli motorja, ki je bil hitro pogašen, vendar ne preden je poškodoval elektroniko naše prototipne preskusne naprave.
Na nadzorni strani sta naša sistema FADEC in SCADA delovala zanesljivo z najnovejšimi iteracijami zasnove. Vendar so bili nizkocenovni senzorji tlaka in temperature še naprej problematični, zaradi česar smo prešli na kakovostnejše alternative za zanesljivejše odčitke. Do te točke je bil sistem ročno krmiljen, zdaj pa izvajamo avtonomno preskusno rutino, ki bo potrjena pri trenutni nastavitvi, preden se premaknemo na večji motor.
Poleg tega je naša preskusna naprava pokazala različne pomanjkljivosti, ki jih je treba odpraviti. Preden končni sistem predstavimo na letošnji konferenci MIDEM, nameravamo izboljšati njegovo zasnovo.
Dodaj odgovor